sábado, 31 de enero de 2015

La nit més màgica de l'any


Hi ha un encant especial a trencar amb la rutina i fer coses inesperades. El Nadal és el temps de l'any en què se celebra a casa, amb la família i els amics. La temporada nadalenca també ens dóna l'oportunitat d'assaborir noves experiències que poden encara més impactants, especialment per ser diferents. Aquest és el cas dels Reis Mags, una tradició nadalenca espanyola que se celebra amb enormes i espectaculars cavalcades a totes les ciutats, pobles, grans o petites, on es reparteixen dolços i regals a tots.

L'Hajar, fa poquets mesos que viu aqui, i per tant mai havia vist la cavalcada dels reis mags. I rossinyols es va quedar fascinada! En un primer moment, es va quedar parada de que tiressin caramels, i que la gent els agafés, i es va quedar alla mirant com la gent ho feia. Jo l'observava. De fet, era més interessant veure com gaudia d'aquell moment per primera vegada que veure com passaven els reis mags. 

Vam anar seguint i corrents la cavalcada pels carrers estrets i plens de gent de santa coloma, fins que vam trobar un bon lloc i vam començar agafar tota mena de caramels. 
Un patge del rei Baltasar,li va oferir un tros de carbó de sucre. L'Hajar extrenyada va mirar el carbó negre, i em va preguntar què era allò. Jo, vaig riure, el vaig agafar i se'l vaig apropar a la boca i li vaig dir: mossega fort! Sense cap mena de dubte, la seva reacció va ser un dels meus regals dels reis mags. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario